NORMATIVA

NORMATIVA FIRA MUNTANYA I ESPORTS D’AVENTURA

25 i 26 MARÇ 2017 


1. Els dies 25 i 26 de març de 2017 se celebra a Vilajuïga la IIa FIRA MUNTANYA I ESPORTS D’AVENTURA.

2. La ubicació de la Fira serà al Centre Cultural i Esportiu, a la zona d'equipaments Mas Bartret de Vilajuïga. 

3. Els productes prioritaris per la seva exposició i venda a la FIRA MUNTANYA I ESPORTS D’AVENTURA seran tots aquells relacionats amb el món del muntanyisme i els esports de muntanya (roba esportiva, calçat, equipament escalada, equip esquí, alpinisme, ...). També hi haurà un lloc per els productes nutricionals i suplements alimentaris. 

4. Dintre de la FIRA hi haurà un espai per a les empreses que ofereixen serveis dedicats a la promoció i practica d’esports d’aventura perquè puguin exposar els seus productes i/o serveis i fer-ne promoció.

5. L’horari d’exposició serà de les 9 a les 13.30h i de 15.30h a les 21h el dissabte i de 9h a 15h el diumenge. 

6. Les empreses podran muntar els estands de la FIRA el divendres 24 de març a partir de les 17h de la tarda, hora d’obertura de les portes del Centre Cultural i Esportiu i es podran desmuntar el diumenge 26 de març a partir de les 15h

7. La participació dels expositors serà gratuïta; només caldrà abonar una fiança de 30,00€ en concepte de reserva que es retornarà al finalitzar la FIRA. Només es demanarà als expositors una col·laboració per sortejar entre tots els participants de les curses ENTRE CASTELLS, ja sigui en vals regals, obsequis, etc. 

Cal fer el ingrés al número de compte corrent: ES15 2100 1395 7102 0002 9639 indicant el nom comercial o la raó social.

Totes les empreses i/o entitats que desitgin un espai a la FIRA hauran de descarregar el formulari d'inscipció en l'enllaç entrecastellsfiramuntanya.blogspot.com.es i retornar-lo degudament signat al mail de contacte firamuntanya@entrecastells.cat

La confirmació s'enviarà per correu electrònic o fax 48 hores després de rebre la documentació necessària. 

8. Abans d’instal·lar la parada el mateix dia, cal presentar el full de confirmació de participació a la FIRA, on es retornarà la quantitat assignada com a fiança (30 €) i s’indicarà l’espai reservat per a l’expositor. 

9. La Comissió Organitzadora assignarà el lloc a cada expositor. Es poden fer suggeriments al formulari d’inscripció. El dia de la Fira no es farà cap modificació de la planificació establerta. 

10. El mòdul establert per cada expositor serà un espai de 4 metres de llargada per 4 d’amplada i es podrà sol·licitar més d’un mòdul al formulari d’inscripció. La Comissió Organitzadora serà estricta adjudicant els metres que s’han fet constar a la sol·licitud i no es permetrà que s’ocupi més espai del sol·licitat.

11. Tots els participants portaran el seu propi estand, que s’haurà d’ajustar a la superfície demanada no subministrant l’organització llum als expositors en el seu espai expositiu. (els participants que necessitin un punt de llum ho haurann de comunicar en el formulari d’inscripció i hauran de portar els allargadors de cable o el que considerin necessari per poder connectar al quadre de llum)

12. La Comissió Organitzadora es reserva el dret d’admissió o expulsió de la FIRA en cas de no respectar-se aquesta normativa.







       

    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada